Biggest Loser

Sitter framför tv.n och njuter av en kopp kaffe samtidigt som jag tittar på Biggest Loser. 
 
Det känns så  jäkla skönt att kunna ta sig en kopp kaffe innan läggdags. Jag får inte samma effekt som andra när dom dricker kaffe, att dom tex inte kan sova m.m
 
Hur som helst så klarade jag av att träna idag trots trötthet och smärta och jag är sjukt glad att jag fick det överstökat haha.
 
Till middag fick det blir hamburgare. 
 
.....och jag hann även förbereda lite kesoplättar till frukosten imorgon. Denna gång ska jag äta dom med en skagenröra Mmmmm vad jag längtar. 
 
 
Jag skippade vaniljpulver den här gången och tillsatte lite kanel istället. Blev skit gott det med. 
 
MÅSTE TESTAS !!!!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen