Måndag

Ursh vad trött jag är på alla dessa sjukdomar som aldrig tar slut.
Barnen börjar bli sjuka styp i kvarten och den här gången har även jag lyckats blir sjuk. Jag brukar alrig klaga när jag är sjuk men den här gången känner jag verligen att det är jobbigt att vara sjuk. 
Halsen och huvudet värker, näsan går det knappt att andas igenom och dessutom känner jag mig brutalt misshandlad med tanke på hur svullen jag känner mig. 
 
Men hur som helst så ska jag även lyckas gå igenom dessa dagar, även om det känns extra tungt.
 
Vill även passa på att säga att jag känner mig så oerhör stolt över det jag presterat dom närmaste 3 veckorna, jag har lyckats med min träning och dessutom även att ändra min kost. 
Lchf har fått mig att se saker från en helt annan vinkeln, jag bryr mig om vad jag äter och jag tycker äntligen det är roligt att laga mat eftersom jag ständigt strävar efter att få prova på nya maträtter.
 
.......och vet ni vad det bästa är?
Det smakar faktiskt gott :D
 
 
 
 
Dagens frukost fick bli ett glas te, nybakade frallor med smör,ost och en himmelsk god olivröra :D
 
 
 
.....och dagens middag kommer bli spännande att göra, för jag ska nämligen pröva på att göra mozarellabiffar med kålrotspommes & gräddsås ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen