Så jävla Glad....

Fy fasiken vad glad jag är. Trots sjukdom och ingen träning på en hel vecka har jag lyckats gå ner i vikt. Och ni får inte glömma att  jag också syndat en hel del pga födelsedagarna som varit i veckan =D.
 
Jag är så glad att det lyser om mig, fan va bra jag är.
Tycker det är viktigt att man peppar sig själv lite då & då för att få lite extra styrka.
 
Inte för att jag saknar stöd för min familj och vänner är det bästa stödet jag någonsin kommer att ha. 
 
Visst finns dom här avunsjuka jävlarna, men F*ck dom. Att vissa inte bara kan vara glada för andras skull inbland. Tycker synd juh bara synd om dom för att dom är som dom är.
 
Hur som helst så tänkte jag uppdatera er med en liten före och efter bild på mig på ca 3 veckors period. 
 
Ha det så gött nu mina underbara läsare <3
 
 


Grattis, va skönt! :) Kul att du börjat blogga om lchf. Jag har också börjat äta så. Har du någe tips på vad man kan äta till frukost på jobbet?

2014-03-19 // 18:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen