Kesofrutti (LCHF)

Gokväll!
 
Innan jag lägger mig tänkte jag dela med mig av ett mumsigt recept på en underbar Kesofrutti.
 
Vad är Kesofrutti tänker ni säker??
- Jo precis som ni misstänker, alltså en ersättare för risifrutti.
 
Jag har länge velat testa detta recept men har bara glömt fort det så idag slog det upp i huvudet igen efter att jag såg min kära arbetskolega äta det på jobbet, vilket tur att man har vänner som också lever samma livstil som en själv :D.
 
Men här kommer ett Gudomligt recept iaf som  ni MÅSTEEEEE prova, jag befaller er att testa det, annars.......ja annars vet jag inte vad jag ska göra med er hahahaha :)
 
Mina barn älskar det, jag älskar det och min underbara man LOVES it.
 
 
Kesofrutti
 
Ingridienser:
 
* 2 dl Keso (250g)
* 3 dl grädde (Vispad)
* 1 msk Honung
* 1 tsk Vaniljpulver
* Valfri sylt, bär eller varför inte toppa med lite kanel.
 
 
1. Vispa upp grädden till en fast massa (Inte för fast eller smörlilknande)
2. släng in resten av ingridienserna och blanda väl med en sked.
 
Servera!
 
 
 
 
Super enkelt och super gott, kan nästan garantera er att ni lär äta detta minst 3 ggr till frukost elelr mellis i veckan ;).
 
Godnatt <3
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen