Rökt Lax..

Jag är så otroligt sugen på att äta rökt Lax, nu spanar jag in en grill med rök funktion för att så småningom kunna röka min lax eller varför inte räkor :D. 
Åhhhh vad gott det ska bli, kommer bara leva på grillad och rökt mat hela sommaren.
 
Igår var vi ute och fiskade ute på Åker med familjen. Barnen tyckte att det var spännande och underhållande att vara ute i den underbara naturen. Dom bidrog till att få brasan igång med att ständigt plocka "ved" (pinnar) hehe.
 
Här kommer lite bilder från helgen...
Jag kommer så småning om lägga upp fler recept eftersom jag har planerat in att testa nya recept nästa vecka. 
Så håll utkik och prova gärna recepteten och berätta vad ni själv tycker.
 
Ha en fortsatt trevlig kväll// Kram
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen