Hamburgare (LCHF)

Vem sa att man inte kan äta hamburgare om man kör Lchf kost ???
 
Skit snack för min Lchf burgare smakar 1000 gånger bättre än Donken´s elle Max burgare. 
Lätta att gör och dessutom passar oopsises perfekt som hamburgarbröd eller om man vill ha sallad som bröd ;)
Och jag gör en köttig biff som mättar. 
 
Oopsies reseptet hittar ni i min blogg under kategorin LCHF BRÖD och hamburgaren får man göra själv efter smak. 
 
Jag smaksätter mina burgare med:
-salt
-peppar
-chilipulver
 
Sen har jag i:
-cheddarrost
-rödlök
-isbergssallad
-hamburgardressing
-tomat
 
Vill man göra egen hamburgardressing kommer ett recept här nedan.
 
Dressing:
2 dl creme fraiche
2 tsk sambal oelek
1 tsk vitlökspulve
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen