En fullspäckad helg

Vilken underbar söndag man haft. Började morgonen med att fixa frukost till ungarna. Sen storstädade jag och tvättade 3 tvättar. Efter det bestämde sig Annabelle för att bjuda in grannbarnen för lite playdoh lek, Yup där försvann den jäkla städningen :/
Men men det är bara att bita ihop, barn ska få vara barn.
 
Mot em fick jag besök av morsan och svägerskan. Fick träffa fasters lilla hjärta som jag saknat så otroligt mycket. Den här tjejen få jag aldrig nog av.....
 
Vid 21.00 tiden bestädme jag mig för att ta en löprunda. Konstigt nog bestämde sig min man för att ta en runda med mig =D, passade perfekt nu när svärfar flyttat hem till oss ett tag. Då kan ha passa barnen medan vi går ut och springer. Vi sparang till rönninge, hoppade i ett solarium och så sprang vi tillbaka hem. Inga uppehåll förtom undertiden vi solar självklart. 
Jag är sjukt stolt över mig själv och jag är så glad över att jag får ett så sjukt bra stöd av min man, utan honom hade jag inte orkat hela vägen utan uppehåll, han pushade mig hela vägen, påminde mig att andas rätt när jag blev för trött. 
Hoppas kunna ta fler löprundor med min älskling <3
 
 
Nu ska jag ta och hoppa i säng, jag lär ha världens träningverk när jag vaknar imorrn. 
 
Här kommer lite bilder från helgens kryssning....
Kan säga att jag inte lär dricka på ett bra tag efter det här :P 
 
Ses när vi ses ;)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen