Jag har syndat...

Tjingeling!
 
Rubriken stämmer mycket väl. Jag har syndat och jag lär få kämpa röven av mig från och med imorgon =D.
Vi har haft kalas här hemma, och eftersom jag har bakat allt själv var jag tvungen att smaka på det också =).
 
Ångarar jag det jag gjort???
......mmmMmm jaaa visst gör jag det men inget jag går och gråter för eller känner någon panikångest.
 
Jag ska träna lite hårdare och så är det väck från kroppen. Har dessutom varit sjuk hela veckan så jag har inte kunnat träna något men ohhhh som jag längtar tills imorrn. Ska förbränna och förbränna och föööörbränna tills jag spyr hehehe.
 
 
Här kommer en bild på mig och födelebarnet(Min finaste prinsessa) <3
 
 
 
Ha en fortsatt trevlig kväll ;)


Hej! Var tårtan du gjorde en lchf tårta? Isåfall skulle inte du kunna lägga ut receptet? Ser jätte gott och fin ut!

P.s älskar din blogg!

2014-03-26 // 21:05:06

Hehe Hej hej.
Tyvärr så är det inte en lchf tårta men jag ska klura ut hur jag får till en lchf tårta någon gång och jag lovar att den lär dyka upp på bloggen om den blir god ;D.

Kramis

2014-03-26 // 21:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen