kladdkaka (LCHF)

Idag är vi bjudna hem till min barndomsvän på lunch.  Jag måste ge henne en stor kram och klapp på axeln eftersom hon ansträngt sig för min skull och lagat mat i LCHF klass  :D.
 
Blir så varm om hjärtat när mina nära och kära anstränger sig och stöttar mig på dessa sätt och jag hoppas att dom också inser att det inte är något fel på LCHF kosten, att den faktiskt går att äta och smakar riktigt bra. 
 
Så jag tänkte att jag självklart skulle baka och ta med en LCHF efterrätt och det fick bli kladdkaka. Bytte ut jordnötter som igentligen skulle vara med i receptet mot Hasselnötter eftersom det var det jag hade hemma ;). 
 
Super lätt att göra och smeten var super god så jag antar att kakan är lika god men det får ni inte veta fören vi smakar den lite senare idag. Återkommer då och då självklart med receptet ;).
 
Kram 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen