Onsdag

Fy och bläää för detta väder säger jag bara. 
Varför kan man inte bara få njuta av den fina våren som komma skall. 
Till och med barnen är trötta på detta kaotiska väder som bara får dom att bli sjuka hela tiden pga väder förändringarna. 
Hur som helst. .......
 
Längtar tills imorrn redan. Vill bara träna så jag förhoppningsvis kanske kan se mitt "300" pack . (Spaaaarrtaaans) hahaha nu hajar ni vah ;).
 
Ligger och kollar på filmen med min gubbe just nu, tänkte passa på att uppdatera er lite om min tråkiga dag som varit.
 
Hej hopp // kram 
 
 
 


Jo, det var faktiskt du som fick mig att börja. Har länge tänkt på det men så fick jag en spark i baken ;)
OK, turkisk yoghurt äter jag redan så jag får se vad det blir när jag börjar jobba igen. Jag är sjukskriven just nu.
Kram

2014-03-20 // 11:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen