Sjukstuga

Tjenaaa!!!
 
Kan börja med att uppdatera er om att jag haft fullt upp här hemma i sjukstugan.
Barnen har varit sjuka, eller fortfarande är sjuka, dom är inte helt friska än eftersom jag hör hur dom snörvlar till då och då.
Dessutom har även jag varit extremt sjuk, så jag har varken haft ork eller lust till att blogga.
Men nu är vi på bättringsvägar iaf.
 
Kan börjar med att säga att mitt lilla hjärta Annabelle nu mera inte  är 4 år =D, i onsdags blev hon officielt en 5 åring, och dessutom min 5 åring. Fattar inte riktigt vart tiden tagit vägen....
Älskar dig min lilla solståle <3
 
 
 
Och eftersom vi ska ha kalas för Annabelle imorgon så ska vi ägna denna dag till att förberda bakelser och tårtan till kalaset ;)
 
 
 
Ha en fortsatt trevlig SuperFredag !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen