Tycka synd om mig dagen....

Har ni hört talas om tycka synd om mig dagen ???
Om inte så är jag den som uppfunnit den dagen :D
Den här helgen har varit inget annat än onyttig för mig, vad ska man säga igentligen. Vi har sovit över hos mina päron sen i fredags och vi har blivit så bortskämmda. Älskar min mamma och pappa och jag uppskatar verkligen allt dom gör för oss. I love u <3
 
Men jag har inget annat än ätit massa gl%sRg% och mera 5g%&¤Dfg% .
Men det gör inget, för när jag kom hem strök jag bort vilodagen idag och körde ett träningspass istället. Var kanske inte lika skönt som jag trodde att det skulle vara eftersom jag kännde mig en aning seg från drickandet plus ätandet men det var skönt när det var avklarat kan jag lova ;)
 
Nu ska jag mysa en stund i soffan med älsklingen innan läggdags. 
Ha det så bra sålänge!
 
 


Ibland får man unna sig lite gott ;) Du är så duktig med allt annat :) Kram

2014-03-25 // 14:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen