Torsdag

 
Hej mina underbara läsare.
Va roligt det är att se hur ni blir allt fler som väljer att följa mig :)
Blir lite nyfiken på vem ni är som följer mig. So please reveal your self ;).
 
Kan börjar med att berätta att jag faktiskt är sjukt stolt över alla er som valt att ge lchf ett försök. Ni kommer att älska det lika mycket som jag gör.
 
 
Är ni osäkra över något eller har funderingar tveka då inte att kontakta mig,  jag ska göra mitt bästa med att svara på din fråga. 
 
Ha en fortsatt trevlig kväll ;)
 
 


Det är kul att kunna inspirera andra :)
Jag har varit hemma sen i julas pga en inflammation i hälsenan men kommer börja jobba lite smått i april.
Önskar dig en bra helg! Kram

2014-03-21 // 19:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen